Proiectul ROSE

INVITATIE DE PARTICIPARE 16.11.2018 - (SERVICII DE CONSULTANTA - SELECTIA CONSULTANTILOR INDIVIDUALI)

http://Anexa 5_2_2 Invitatie de participare_SCI_Economic.pdf

28.11.2018 - Notificare privind selectia consultantilor (SCl) - /uploads/files/notificare.PDF

28.11.2018. INVITATIE DE PARTICIPARE pentru achizilia de bunuri
 
Despre noi
Proiecte
Noutati
Târgul Regional "UN PAS SPRE CARIERÄ‚" ediția III
REGULAMENTUL TÂRGULUI  REGIONAL 
„UN PAS SPRE CARIERÄ‚” ediția III
SATU MARE, martie 2017
 
CUPRINS
 
1. Informații generale
1.1 Organizare 
1.2 Locul și perioada desfășurării 
1.3 Cazare
1.4 Reguli de participare la târg 
2. Înregistrare/standuri 
2.1 Înregistrare 
2.2 Spațiul expozițional 
2.3 Preluarea/predarea standurilor 
3. Activități în perioada târgului 
4. Derularea tranzacțiilor 
5. Competiții 
5.1 Juriul 
5.2. Competiții 
1) Criterii de evaluare stand 
2) Criterii de evaluare catalog 
3) Criterii de evaluare prezentare PPT 
4) Criterii de evaluare negociator 
5) Criterii de evaluare spot publicitar 
6) Criterii de evaluare materiale promoționale 
7) Criterii de evaluare tranzacții 
8) Criterii de evaluare pagină web 
9) Criterii de evaluare mascotă 
10) Criterii de evaluare a celei mai bune firme 
1. Informații generale
 
⦁ Organizare
 
Obiectivele târgului sunt:
⦁ -   familiarizarea elevilor cu activitățile specifice unei firme reale;
⦁ - dezvoltarea de atitudini necesare unui întreprinzător dinamic și îmbunătățirea practicii antreprenoriale;
⦁ -   exersarea comunicării profesionale;
⦁ -   perfecționarea negocierii profesionale;
⦁ -   formarea de priceperi și deprinderi;
⦁ -   responsabilizarea elevilor.
La târg pot participa:
⦁ Elevii firmelor de exercițiu din cadrul Colegiului Economic „Gheorghe Dragoș” Satu Mare, precum și profesorii coordonatori;
⦁ Firme de exercițiu din județ, țară și străinătate, precum și profesorii coordonatori ai acestora;
⦁ Reprezentanți ai ISJ Satu Mare;
⦁ Reprezentanți ai mass-media;
⦁ Reprezentanți ai agenților economici;
⦁ Profesori și elevi atât de la Colegiul Economic „Gheorghe Dragoș” cât și de la alte școli și licee;
⦁ Vizitatori, persoane interesate.
 
Organizator: Colegiul Economic „Gheorghe Dragoș” Satu  Mare, cu sprijinul financiar al Asociației de părinți, agent economic S.C. MONDO FIN TAX S.R.L., București, alți agenți economici în calitate de sponsori.
Parteneri: 
- Inspectoratul Școlar Județean Satu Mare
- Primăria Satu Mare
- Agenția Județeană Pentru Ocuparea Forței de Muncă, Satu Mare
- Kaufland, Satu Mare
Taxă de participare : 0 lei
Pentru evitarea aglomerației, pe durata desfășurării târgului, fiecare firmă de exercițiu participantă, va fi reprezentată la stand de maxim 3 elevi și profesorul coordonator. 
 
1.2 Locul și perioada desfășurării 
Târgul se va desfășura în perioada 30 – 31 martie 2017 în municipiul Satu Mare
Coordonatorii proiectului sunt:
– prof. Economist Măgureanu Maria - director 
– prof. Economist Marin Cristina Mihaela, e-mail: cristinamihaelamarin@yahoo.ro
 
1.3 Cazare
 
Pentru cei interesați, cazarea se va face la căminul Liceului Tehnic Constantin Brâncuși, Satu Mare, la prețul de 30 lei/noapte, prețul incluzând și masa.
Pentru relații suplimentare, persoana de contact este Prof. Marin Cristina Mihaela, tel. 0721327369, 0761308987, email cristinamihaelamarin@yahoo.ro 
 
 1.4 Reguli de participare la târg
1. La prezentarea în sala de expoziție fiecare firmă de exercițiu se va înscrie la standul de informații și va semna pentru primirea standului, urmând ca după încheierea târgului și dezafectarea standului, să se prezinte la același stand pentru a semna pentru predarea standului. 
2. Participanții la târg sunt obligați să lase standurile în aceeași stare în care le-au primit. 
3. Fumatul și consumul de băuturi alcoolice în incinta târgului este strict interzis precum și folosirea altor substanțe interzise prin lege (droguri, substanțe halucinogene) sau plante legale.
⦁ Profesorii coordonatori nu au voie să ajute elevii la pregătirea standului sau la completarea facturilor și ordinelor de plată, în caz contrar firma va fi descalificată.
5. Participanții trebuie să aibă o atitudine corespunzătoare atât față de vizitatori, cât și față de ceilalți participanți. 
6. Nivelul muzicii sau a oricăror alte tipuri de sunete trebuie păstrat la minimum. 
7. Organizatorii târgului nu își asumă responsabilitatea pentru obiectele pierdute sau furate. 
8. Amenajarea standurilor se va face în data de 30 martie 2015 orele 14 – 18. 
9. Dezafectarea standurilor se va face in data de 31 martie 2015, orele 16 – 18. 
10. Orice comportament neadecvat este interzis și duce la imediata descalificare a firmei de exercițiu. 
11. Niciun participant nu are voie să se angajeze în activități individuale care pot afecta buna funcționare a activităților târgului. 
12. Participanții își asumă responsabilitatea pentru respectarea regulilor legate de siguranța proprie, precum și siguranța vizitatorilor. 
13. Pe toată durata desfășurării târgului și la încheierea acestuia, atât standurile cât și spațiul din jurul acestora, vor trebui păstrate curate, iar resturile menajere vor fi strânse în sacii aflați la fiecare stand.  
14. Mânuirea aparaturii trebuie astfel realizată încât să nu se creeze aglomerare sau să împiedice buna desfășurare a activității târgului. 
15. Competițiile se derulează doar pentru firmele de exercițiu participante la târg. 
16. Sunt evaluate doar acele firme de exercițiu care sunt activate pe platforma ROCT, s-au înscris la competiții și au predat materialele în timp util. 
17. Tranzacțiile între firmele de exercițiu se vor realiza pe bază de factură. Decontarea se va face prin ordin de plată. Nu se realizează tranzacții cu vizitatorii și nu vor fi luate în calcul tranzacțiile sub valoarea de 100 lei. 
⦁ Participanților le este interzisă deteriorarea standurilor și însușirea bunurilor ce aparțin altor firme.
 
2. Înregistrare/ standuri
2.1 Înregistrare
Înregistrarea participării la târg se face în perioada 15.02.2015 – 15.03.2015 prin   e-mail la adresa cristinamihaelamarin@yahoo.ro, sau fax 0261/750440, pe baza formularelor de înregistrare pentru târg. 
Pot participa la târg la secțiunile „Cel mai bun stand”, „Cel mai bun negociator”, „Cele mai multe tranzacții” și „Cea mai reprezentativă mascotă”,   primele 35 de firme înscrise și care sunt înregistrate la ROCT în acest an școlar. Acestea vor fi contactate prin e-mail până la data de 15.03.2015. 
 
2.2 Spațiul expozițional 
Târgul va avea loc în municipiul Satu Mare.
Dimensiune și dotare standuri: 2 mp, 1 masă, 2 scaune.
 
2.3 Preluarea/predarea standurilor
Preluarea și predarea standurilor se face pe bază de proces-verbal de la/către organizatorii târgului. 
Preluarea și amenajarea standurilor se face în data de 30.03.2015, între orele: 14-18. 
Dezafectarea și predarea standurilor se face în data de 31.03.2015, între orele: 16-18. 
Este interzisă lipirea foliei autocolante pe pereții standului. Standurile vor fi predate curate organizatorilor. 
 
3. Activități în perioada târgului
Programul târgului 
30.03.2015
14.00 - 18.00 – Preluarea și amenajarea standurilor 
31.03.2015
8.00 – 9.00 – Finalizarea amenajării standurilor
9.00 - 10.00 - Deschiderea oficială 
10.00 – 14.00 - Derularea tranzacțiilor 
14.00 – 15.00 - Spectacol 
15.00 – 16.00 – Festivitatea de premiere 
16.00 – 18.00 – Dezafectarea și predarea standurilor 
Secțiunile de concurs sunt: 
• „Cel mai bun stand” 
• „Cel mai bun catalog”
• „Cea mai bună prezentare PPT a firmei” 
• „Cel mai bun negociator” 
• „Cel mai bun spot publicitar” 
• „Cele mai bune materiale promoționale” 
• „Cele mai multe tranzacții” 
• „Cea mai bună pagină web” 
• „Cea mai reprezentativă mascotă” 
• „Cea mai bună firmă participantă” 
 
4. Derularea tranzacțiilor 
În cadrul târgului se vor realiza tranzacții întocmindu-se facturi și ordine de plată cu respectarea legislației în vigoare. Finalizarea acestora se va face prin transmiterea la Banca ROCT a borderourilor centralizatoare în termen de 15 zile de la încheierea târgului. 
Tranzacțiile vor fi consemnate în borderourile pentru cumpărări și vânzări puse la dispoziția participanților de către organizatori, în mapele primite la târg. 
 
5. Competiții
5.1. Juriul
Componența juriului: 
⦁ reprezentanți ai ISJ Satu Mare;
⦁ reprezentanți ai Primăriei Satu Mare; 
⦁ reprezentanți ai agenților economici; 
⦁ reprezentanți Agenției Județene pentru Ocuparea Forței de Muncă, Satu Mare; 
⦁ profesori.
5.2. Competiții 
Competițiile se vor desfășura pe următoarele secțiuni: 
ï‚· stand 
ï‚· catalog 
ï‚· prezentare 
ï‚· negociator 
ï‚· spot publicitar 
ï‚· materiale promoționale 
ï‚· tranzacții 
ï‚· pagina web 
ï‚· mascotă
ï‚· firmă 
 
Pentru informații suplimentare privind înscrierile:
⦁ prof. Marin Cristina,  tel:  0721327369, 0761308987     
e-mail: cristinamihaelamarin@yahoo.ro
 
 
 
 
 
 
 
 
Secretariat
Olimpiade
Contact

Str. Henri Coanda Nr.1,
Satu Mare

Tel:+40.261750440

Fax: +40.261750440

Email: grsceconomic@yahoo.com